Proiectele, care vizează promovarea produselor agroalimentare, precum și identificarea unor noi piețe în afara Uniunii, vor beneficia de o finanțare europeană de 111 milioane de euro, în 2016.

Sloganul noii campanii este ”Savurează produsele europene!”(Enjoy, it’s from Europe!)

Principalele elemente ale noilor reguli privind promovarea sunt:

  • creșterea finanțării pentru campanile de informare și promovare;
  • rate de cofinanțare UE semnificativ mai mari în comparație cu regimul actual;
  • punerea în aplicare a unei strategii europene de promovare;
  • extinderea domeniului de aplicare a măsurilor prin extinderea categoriilor de beneficiari eligibili sau a gamei de produse;
  • simplificarea procedurilor administrative, prin realizarea evaluării și selecției programelor într-o singură etapă;
  • facilitarea gestionării programelor multinaționale, prin intermediul unui ghișeu unic al Comisiei, la Agenția Executivă pentru Consumatori, Sănătate și Alimente (CHAFEA).

Un element-cheie al noii politici de promovare este definirea unui program anual de lucru, care stabilește prioritățile strategice pentru măsuri de promovare în ceea ce privește produsele, sistemele și piețele vizate, precum și bugetele alocate.

Sursa foto: Comisia europeană

 

 

Tags: ,

 

fără comentarii

Fii primul care comentează

Lasă un comentariu