Facultatea de Marketing și Paravion.ro au anunțat joi, 10 iulie 2014, câștigătorii celei de-a doua ediții a concursului #ateliereleparavion, un proiect educațional conceput și destinat studenților de la Facultatea de Marketing care doresc să-și valorifice potențialul în industria de turism.

Ediția din acest an a concursului #ateliereleparavion s-a desfășurat în perioada aprilie-iulie 2014 și a reunit peste 300 de studenți ai Facultății de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din București și 50 de coordonatori pasionați de călătorii. Competiția a fost organizată sub forma unui campionat între 50 de echipe de câte 5-7 studenți, fiecare echipă trebuind să își aleagă o destinație turistică pe care să o promoveze cât mai bine.

Juriul – format din reprezentanți ai Paravion.ro, ai Facultății de Marketing și ai Zitec, a urmărit în evaluare creativitatea echipelor implicate, dar și potențialul concret al strategiilor de promovare prezentate de a vinde o destinație turistică cât mai eficient.

Astfel, echipa PReaștie – alcătuită din Carmen Stoianovici, Andrei Suciu, Mihaela Taclit, Alexandra Tănase, Maria-Laura Teodor și Vasilică Tănase, și coordonată de către Dana Săvuică, sunt marii câștigători ai competiției. Cei cinci studenți au impresionat juriul prin felul în care au reușit să promoveze destinațiile turistice alocate, și prin calitatea materialelor redactate. Munca lor nu a rămas nerăsplătită, pentru că acum Carmen, Mihaela, Alexandra, Andrei, Maria-Laura și Vasilică își vor face bagajele pentru o vacanță de vis în Grecia!

Locul al doilea a fost obținut de echipa CARRER EDUCATION.- formată din Alexandru Ene, Roxana Liță, Sânziana Lungu și Iulia Matei, și coordonată de către Ștefan Stroe, director Incandescent si vicepreședinte Marketer Club. Pentru efortul lor, membrii echipei au fost răsplătiți cu un week-end către orice destinație din România.

Pe ultima treaptă a podiumului a urcat în acest an echipa Six Mix, formată din Florinela Mocanu, Elena Sotir, Andreea Spirea, Ana-Maria Stoenescu, Andreea Stoian, Andreea Zanfir și coordonată de către Anca Negruș, de la Money Channel. Studenții au impresionat juriul prin calitatea prezentării lor, iar acum se vor bucura din plin de premiul obținut pentru că vor avea parte de zi de relaxare la Orhideea Spa.

În cadrul concursului, au mai fost acordate o serie de premii speciale, după cum urmează: Echipa Racheta – Best team spirit, How I met your PR – Best Sense of Humour, PROFI și PRIETENELE – Best campaign concept și Empowered – Best video. Totodată, au fost acordate două premii unor studenți cu rezultate remarcabile: Vlad Dumitrescu – cel mai creativ și Aurelia Pârjol – cea mai proactivă.

 

“As dori ca #ateliereleparavion să devină un eveniment de tradiție, care să fie dezvoltat și în alte universități din țară, care să antreneze an de an cât mai mulți studenți în proiecte care să le dezvolte abilitățile practice și să-i pregătească din timp pentru piața muncii. Aș dori să subliniez în mod special implicarea Paravion în sprijinirea experienței de învățare a studenților și sper ca acest parteneriat să fie unul de lungă durată”, a declarat Alin Stancu, conferențiar la Facultatea de Marketing. 

 

Tags: , , , ,

 

fără comentarii

Fii primul care comentează

Lasă un comentariu